REKLAMACIE

Reklamácie

Nemalo by sa to stávať, ale sme len ľudia. A je možné, že sme vám omylom poslali niečo nesprávne, v krabici niečo chýbalo alebo vám prišiel poškodený regál. Čo teraz s tým?

1. Pre začiatok vždy odporúčame skontrolovať zásielku už pri prevzatí tovaru. Aby bolo zrejmé, že zásielku nepoškodil kuriér. Ak sa tak stalo, doporučujeme spísať reklamáciu s kuriérom.

2. Ak už je kuriér preč a na závadu (alebo chýbajúci diel) ste prišli neskôr, zavolajte nám na +421 222 115 684 a obratom to s vami vyriešime (napríklad pošleme chýbajúci kus atď.)

Ak vás vás zaujíma náš reklamačný poriadok, pozrite sa do našich obchodných podmienok. Ak vás zaujíma čokoľvek ďalšie, napíšte nám na info@bazaroveregaly.sk.

Nejnovější články